Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
posokowiec
Biznes oblatywacz
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:54, 21 Paź 2015 Temat postu: Własne BOK - warto? |
|
|
Chodzi mi o takie telefoniczne biuro obsługi klienta.
Myślicie, że to dobry sposób, żeby stworzyć coś takiego jeśli mamy średniej wielkości firmę, ale klienci dzwonią dość często?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
muszynianka
Biznes oblatywacz
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:11, 21 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Musisz sama ocenić czy przyda ci się coś takiego.
W teorii to wygląda na przydatne narzędzie. Zobacz sobie tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] jak właściwie funkcjonuje taka wirtualna centrala.
Moim zdaniem to dobry sposób, żeby ułatwić sobie pracę, ale tylko pod warunkiem, że telefony się urywają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez muszynianka dnia Śro 16:11, 21 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|